lördag 17 april 2010

Baka :)

Leif fyller 33 år imorgon så jag tänkte baka chokladtårta med toblerone och hallon mousse. Om den blir god...så kommer recept här sedan. Ska testa lite olika varianter först...

Hipp hurra för Leffe, som får sin present på måndag...

Är riktigt förbannad på Telia, skulle fått min iPhone igår men icket. Men dom har stängt av mitt gamla abbonemang...Fick prata med en kärring...lilla gumman du måste försåt att det här är datorer som vi har att göra med, det kan diffa på en-två dagar på leveransen...men varför inte ta det säkra före det osäkra så jag och hon tyckte att detta inta var hennes fel...ska jag ta det med din chef då? näää det kan du ju inte...bla bla bla Jag sa till henne att jag har en god granne som heter Sverker Olofsson (Plus) och att dom kan räkna med att höra nåt från honom. (Han bor ju iaf i samma by)



Hej så länge
//Milla

3 kommentarer:

  1. Hahaha ja de e bra på dom bara ;)) hoppas allt e bra med er annars ???hälsa & gratta gubben från oss ;)kramiz på er

    SvaraRadera
  2. Hoppas att inte Sverker läser Din blogg hihi

    SvaraRadera