måndag 16 augusti 2010

Hej hopp!
Idag har Vidar och jag gjort stan, inhandlat det sista som han kommer att behöva i vinter.

Inför vinter då inhandlat:
2 overaller en Pop och en Reima
3 par handskar, Reima x2 och Lindbergs
massor med mössor
fleece underställ
Kuoma vinterskor

...och skulle det vara når mer han behöver kan vi ju alltid åka in till stan en sväng till ;)
Jag tror på kvalité när det gäller barnkläder, och speciellt utekläder. Men det finns ju en gräns för vad plånkan tillåter, Blocket e skit bra :)


"Råkade" köpa lite andra kläder till lilla V åxå, byxor med hängslor och en skjorta till det och 2 pyjamaser (skriver man så?)

Vi köpte även en deo till Leif, den han har börjar ta slut!









Min nya favvo ansiktsserie är: Dr Hauschka, använder dessa tre just nu. Luktar så otroligt fräscht, som lite tallbarr och citron ???



Ögoncreme, rengöringsmjölk och dagcreme


Jag köper mina produkter här, bra pris och snabb leverans! Fraktfritt när du handlar för mer än 500kr annars 29kr.

Imorgon jobb igen, fick ju denna bonusdag eftersom Leif skulle vara med på Snickis planeringsdag.

Hej så länge
//Milla

3 kommentarer:

  1. oj... det kallar jag för shopping!

    SvaraRadera
  2. Har inte handlat allt idag ju! Reima overall och handskar på Blocket:)
    overall och 2 par helt nya Reima handskar för 600 spänn!

    SvaraRadera
  3. Grymt jobbat darling

    SvaraRadera