onsdag 10 november 2010

Kan inte låta bli...

att SHOPPA

Var på Stallet igår och förrgår, blev jeans och jacka. Jeansen sitter tajt som s***n, men det är bara att bita ihop eller bli mindre.






Igår var vi på fiket med Maria och lillHelmer, gött med lunch där och att slippa tänka och laga själv.
Svårt tycker jag att fundera ut vad som ska ätas till lunch och till middag...
Blev promenad till och från Vännäs i går och tur var ju det för idag så vräker snön ner och jag skulle inte idas gå idag.

Idag blir det att fara(åka bil) till "baby öppet", hoppas det är lagomt många där idag.

Onsdag 17 nov 18.00 har jag Me&I klädvisning här hemma, ska bli najs. Dom har så mycket coola och fina kläder.

Hej så länge
//Milla

3 kommentarer:

  1. jag har också tänkt att ha me&i visning hemma. dom har ju helt underbara kläder!

    och lagomt med folk på baby-öppet är ju bara förnamnet. haha.

    lugnt var det iaf.

    SvaraRadera
  2. Hade också tänkt köpa dem ;)Skitsnygga!

    SvaraRadera
  3. Superfina kläder! Jag längtar efter att åka hem till dig och shoppa! ;)

    SvaraRadera