fredag 20 november 2009

Sovmorgon....

Idag blev det en riktig sovmorgon, vaknade inte föränn 9.50! Skönt. På schemat i dag:

* börja måla i bebbens rum, för nu ser det gräsligt ut. Det blir ljusgrönt med en vit fond vägg, på fondväggen blir det wallstickers (med lite cirkus tema). Eftersom vårat bad rum INTE kommer att hinna blir klart till 17:e dec så kommer skötbordet att stå i bebbens rum så länge.

Så här ser det ut i bebbens rum just nu:
(Ser inte så illa ut men det är det, gräsligt ful blåfärg och massor med hål i väggen)


Wallstickers:


Så här ser det ut i vårat badrum just nu:



En grej när man är sjukskriven är att man behöver inte göra så mycke på dagarna, (det är ju det som är själva grejen). Så när Leif kommer hem från jobbet och frågar vad jag har gjort så får han ofta svaret: inget! och jag får då till svar: vad bra!

Hej så länge
//Milla

4 kommentarer:

  1. Nu vet jag vad jag kan göra om dagarna..läsa din blogg!!
    Har du lite att göra får du läsa min...www.vinmatolat.blogspot.com
    Badrum...jotack, jag vet hur det är att renovera och leva utan badrum!! Not fun!
    // Lena

    SvaraRadera
  2. vad kul att få läsa en blogg som handlar om nån man känner istället för massa kändisbloggar, kram Linda

    SvaraRadera
  3. hej där:)
    Spännande att se hur det blir. kul och följa när eran bebis kommer med:)

    Rakel

    SvaraRadera
  4. Känner igen mig badrummet... så ser det just nu ut på hela vår övervåning..

    SvaraRadera