tisdag 8 december 2009

Godis m.m

Hello!
I dag har jag varit hos b.m, hon tyckte att jag skulle in på ett extra u.l! ( för att kolla så att bebben växer som den ska) men jag var ju där för bara 3v sedan så det blev inget av det.
Efter det lite handling på Ica, sedan till jobbet med läkarintyg.

Fick idag med posten offert på badrumsrenoveringenen från Kakelakuten, så jag ringde på studs och bokade in dom. Det blir ev. byggstart v.3 annars v.7, (hoppas verkligen på v.3)

Nu har jag just kokat Fudge, mums och i söndags kokade jag lakritskola. Jag har blivit värsta gottegrisen, men det finns ju inte så mycket annat som jag orkar göra...

L jobbar till 17 och har sedan p-möte med jobbet och direkt efter det är det träning, så idag syns vi inte mycket alls:(

Imorgon ska jag besikta bilen, håll tummarna att det går bra.

Hej så länge
//Milla

1 kommentar:

  1. Åh så roligt att fixa badrummet, kul att få som vill vill ha det :) jag längtar till vi får bestämma kakel och sånt, så kul ju

    Jag tänkte tipsa dig om om du kan vinna ett hemligt paket med jättefina barnkläder hos mig. Märket är Lipfish :)

    Jag önskar dig en härlig kväll!

    SvaraRadera