söndag 6 december 2009

Söndag kväll...

Ja då var helgen snart slut:(

Har i dag varit hos Gunilla på ljusparty, hade kunnat handla massor där...men slutnotan hamnade på 333kr, inte alls så mycket. Fick äntligen smaka på Pepparkakscheescake, mums så god den är kan verkligen rekommendera den, tydligen enkel att göra oxå.

Pappa ringde och berättade hur varmt dom hade haft på Kanarieöarna, han kom hem därifrån i fredags, typ 30 på dagarna, 20-22 på kvällarna :)

Imorgon ska jag äntligen klippa mitt risiga hår, slingor blir ev vid senare tillfälle.

Hej så länge
//Milla

2 kommentarer:

  1. Du skulle ha snott med dig en kakbit till mig från faster! :D

    SvaraRadera
  2. Tipsar dig som redan tävlar, har tävlat hos mig att jag nu dratt i gång ännu en spännande en:

    http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-tuffa-plagg.html

    ..med chans att vinna finfina plagg från en finfin butik! Kika gärna in o delta i den med =)

    SvaraRadera