tisdag 26 januari 2010

Hej hopp

Som skrivet tidigare...det finns inte så mycket tid till bloggande men här kommer lite grann att att läsa.

Vidar är så himla missnöjd hela tiden så igår blev jag mjölkfri, det är inte lätt ska ni veta. Men jag hoppas att det blir bra nu, ger även Semper magdroppar nu som har funkat på många bebisar.

I dag ska vi på bvc och träffa barnläkaren, känns som att vi är där jämt!

Pratade med lillsyrran Jenny igår lite ang hennes och Davids bröllop, det mesta är klart nu.Tårtan kommer Alice att göra, jag vet hur den kommer att se ut men det vet inte Jenny och David ;) den blir kanonsnygg iaf. Lite bilder på tårtor som Alice har gjort hittar ni här.

Funderar på att sola lite solarium nu innan alla bröllop och dopet, känner mig verkligen blek och fet...vill tappa sådär 15 kilo!!! Hoppas att jag tappat några innan sommaren iaf.
Vill även hinna till frissan och klippa och göra slingor, men vi får se hur det går...

Nä nu måste jag göra mig klar att dra till bvc.

Hej så länge
//Milla

1 kommentar:

  1. Stackare! Inte kul att vara mjölkfri... Fick vara det också med både A och J. Det går ju, och oatly har bra produkter som funkar som ersättning. Havregrädden tex är nästan bättre än annan matlagningsgrädde i stuvningar och sånt. Glassen är också helt ok. Att dricka havremjölk däremot... Näe, då tar man hellre vatten!

    Lycka till!

    SvaraRadera