fredag 29 januari 2010

Fredags**s... eller en bara härlig fredag

Det är bara så skönt när fredagen kommer och jag slipper vara själv hela dagarna, ja om jag bortser från min lilla goding Vidar, och L är hemma. Men säg den lycka som vara för evigt för imorgon ska han upp till Skellefteå med innebandyn, men snart är säsongen över JIPPIIII.

Men idag var det en sån där skön kväll. L fick Vidar att somna och jag kunde ta mig en dusch en lååång dusch. När jag sedan komemr upp ligger mina pojkar och sover i soffan framför en dansande Stefan Sauk som tydligen kammar hem massor med poäng av domarna. Let´s Dance, ska det vara det bästa att se på fredagar?? Ja tydligen men nu börjar ju "Solsidan" och den serien kan verkligen bli något.

Som jag tidigare tänkt och tyckt så har jag mer och mer förstående för andra som haft barn före mig. Hur hinner man med livet då den lille krabaten tar all ens tid?? Tur är ju att jag har en man vid min sida som finns där, inte som avlastningsmänniska, utan finns där. Vem skulle annars skotta raka kanter så det ser snyggt ut på gården, inte jag iaf.

Hej så länge
//Milla

5 kommentarer:

  1. Haha, ja akta så du inte förstör Leffes raka kanter. Det är tydligen ett himla känsligt ämne.

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur, var ett barn här för några veckor sedan som såg hur kul det skulle vara att bara hoppa rakt ut snön framför bron, och hon hoppade :) det blev ett stort hål i dessa raka kanter ;)
    Men det gör ju ingenting egentligen det är ju bara snö, eller hur älskling

    SvaraRadera
  3. Välkommen till verkligheten Milla :) Du ska se att innan tonåren har kommit ikapp er så är raka kanter ett minne blott... men ni kommer att klara det galant ♥

    SvaraRadera
  4. vidar har typ samma smak som mig när det gäller kläder kram william k

    SvaraRadera
  5. Kussen""William tycker att Vidar har god smak";)/kläder, Ser lite ut som R"nB;))) kram moster

    SvaraRadera