torsdag 4 februari 2010

Yipieee

på måndag kommer Kakelakuten och börjar med badrummet :) ska bli sjukt skönt med ett badrum. Slippa gå ner i kalla källaren ska bli otroligt, kommer nog känna mig bortskämd och verkligeb uppskatta badrummet, då var det köket nästa...men det får nog lov att vänta ett tag (på pengar)men vem vet kanske vinner jag storkovan på Lotto snart eller nån vänlig själ som läser detta kanske skänker mig lite pengar ;)

Har börjat fundera på vad vi ska göra på semestern i år, vore kul att åka på nån liten tripp, kollat in Gotland men det är väldigt dyrt att hyra en stuga där så vi får se vart vi hamnar.

Igår var jag och Vidar på hotellet och blev bjudna på lunch, Vidar fick som vanligt present :) jätte fina kläder av förskolerektorerna , tack så mycket.

Idag har vi haft besök av Solveig och hennes vännina Viola, efter det åkte Vidar och jag till Maria, Amnda och Wilma och hälsade på, även där fick Vidar en present, tack så mycket.

Hej så länge
//Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar